Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Nellie - 9 maj 2011 18:44

Glöm inte FRÅGESTUNDEN

  

Av Nellie - 9 maj 2011 18:16

Hejj! i skolan i dag så hade vi musik vi tränade till skolavslutningen!:) kan ni fatta det är bara två dagar och en månad till  skolavslutningen♥ så så hade vi idrott, osv

sen när jag kom hem så läste jag lite:) och så körde jag just dance!:)

kl halv fem så åkte jag och mamma till tierp jag skulle till tandläkaren men innan det så hade vi tid över så vi gick in på en affär där köpte jag två par skor, det var två får 199! ett par svarta och ett par rosa! sen åkte vi till apoteket där köpte vi läppsyl jag fick ett och mamma fick ett och så köpte vi flortabletter! sen åkte vi till tandläkaren det gick rätt bra, och efter tandläkaren så åkte vi till Svarbygrillen och åt där, och nu sitter jag här! snar ska jag göra läxorna sen ska vi upp till stallet:)))

 

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards