Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under december 2011

Av Nellie - 25 december 2011 23:22

Hej  Glömde att säga att bloggen fyller 1 år i dag !!  

 

Av Nellie - 25 december 2011 22:15

...Har varit lite seg...

A men i alla fall Hej !!

Idag har jag inte gjort nått alls jo varit upp och ridit min häst :D

Red med nattis i dag :D Red med snodd gick väl sisådär men jaja ;)

Han gnäggade jätte mkt efter Filur  :)

Gullplutten ♥

Aja sen somnade jag på soffan XD var jätte trött efter julaftons kvällen ;) var uppe sent INTE BRA ;)

Jag fick i julklapp:

Minneskort till kameran.

Platstigbtglar.

Träns till nisse.

Pengar.

Biobiljetter.

Säkerhetsväst (svart)

Klocka.

sjal.

Ridtumvantar.

Vanliga tumvantar.

Prisentkort på hööks !!!(Ska köpa ny ridbyxor :D!!)

Tolksäle till nisse.

Mässa.

Inge mer tror jag. Men jag vart JÄTTE nöjd för julklapparna!!!=D

Bilder:


   

       

 

Av Nellie - 24 december 2011 17:00

Hej:D  Det är julafton har pricis kollat klart på kalle anka man bil alldrig för gammal för det haha ;)

Vi ska äta mat snart :D Och så äter vi typ i en timme sen vet jag inte vad vi ska göra uppna julklapparna kanske ;)

Uppdaterar imorn vad jag har fått och så kommer det bilder :)


 

mera bilder kommer imorn :)


Av Nellie - 24 december 2011 16:53

 

Av Nellie - 23 december 2011 21:03

hej igår :

Var bara hemma var i stallet och mockade sen var jag hemma ett tag sen åkte jag till Tirk och red fick Austin, storhäst (han är 2 cm högre en en d-ponnty som är högst 148 i manken) haha vid lekte lekar efter som det var sista gången, haha han är JÄTTE skumping så jag såg jätte rolig ut sa mamma !

Och så ramlade jag av vi red barbacka;) haha men jag gjorde inte illa mig ;)

 (när vi lekte lekarna så var vi i lag)  Mitt lag vann ;)

Sen när vi åkte hem så hämtade vi upp Anette, Leo och Meja, dom vill komma och kolla på valparna :) så dom var kvar ett tag, jag leo och meja spelade wii :)

sen åkte dom hem så då gick jag och lag mig var jätte trött :)


Idag:

Var till stan och köpte dom sita julklapparna :))

Hitta alla jag behövde köpa :)

Sen när vi kom hem så bakade jag en saffranssockerkaka och sen har jag bara slappat :)

och nu kollar jag på tv och sitter jag vid datorn ;)

         

Inte så bra bilder menmen Hej då //Nellie


Av Nellie - 21 december 2011 13:12

Hejsan hallå :D

Är suuuuper glad, har jullov nu !!!!:D

slutade kl 10 sen när jag åkte hem så följde anna med  mig hem :)

Vi kom precis hem från stallet :9 men vi ska snart till annas stall :D

Vi var uppe och pysslade med min häst  :D

Aja nu sitter jag och anna här och väntar och väntar..... Haha nej då, men vi hej då.

 

Gull ponni  ♥

        


Av Nellie - 17 december 2011 15:06

         

 

 

     

Av Nellie - 16 december 2011 22:26

Hej, i skolan idagså hade vi idrott och sen mest ea (eget arbete).

sen åkte jag hem har bara tagit lungt idag. inte gjort nått alls faktiskt.


ÄR jätte trött ska sova nu :) hej då

 

Inte så bra bild på valpisarna det är inte så lätta att knäppa kort på dom 

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards