Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under december 2010

Av Nellie - 30 december 2010 18:26

Jag ville bara tipsa er om låten I Do Not Hot Hook Up med Kelly Clarkson det är jätte bra !!!!Hej då ses imorrn:)

Av Nellie - 30 december 2010 16:29

Heej, nu sitter jag här med Fanny och vi har spelat kort och fikat...Imorrn är det ju nyår och  vi ska fira till sammans...<33 Jag har ju tagit bilder som jag ska ladda upp nu....<33 Imorron blir det lite nyårs bilder plus FYVERKERIER kul kul<33     hihi:))




  

söta lilla Blomkvist<333


  

MMH, pepparkaka, GOTT   //Fanny:))


  

haha Knas på Fanny  


  

  

Till sammans är vi oslagbara<33      



Av Nellie - 29 december 2010 18:50

Hej,idag har vi varit till bangken och Thuns jag  köpte grafitti nagellack blått och strumper. Sen när jag kom hem så åt vi mat  och nyss så målade jag naglarna till silver och blått grafitti nagellack det blev rätt snyggt och i kväll ska jag kolla på bonde söker fru.

  

Först tar man på under nagellacket och har det i fyra minuter.

  

Och sen efter fyra minuter så setter du på grafitti nagellack så spriker det efter 30 sekunder

  

och till sist setter man på sånt hår nagellack för att det ske hålla bättre hej då  

Av Nellie - 28 december 2010 19:02

Heej, Hundaran har kommit heeeeeeeeeeeem sååååååå mysit jag har saknat dom så mkt (Det blev ett kort inlägg)  

Majken

  

Anita älskling

Av Nellie - 28 december 2010 18:50

Heej, idag var jag med Fanny,ssen när jag kom hem vid kvart i 4 tiden så åt jah och mamma  vi hämtade mat från Gullans jag åt kebab och mamma åt pitzza det var gott!sen har jag inte gort så mkt mer.Ja idag har Anita och Majken kommit hem (våra hundar) dom har varit borta sen på jul dagen när mormor och  morfar tog hem dom:))jag har saktnat dom sååå mkt så det var skönt att dom kom hem. nu är mamma uppe i stallet för att hästarna har rymt nä en skulla ta in dom inte kul:(

  

Hästarna <33 i sommras åååååå jag längtar till sommar  


Av Nellie - 27 december 2010 17:56

Hej jag glömda att bäretta om jul dagen så nu gör jag det.Dagen börjde med att jag hade aptråkit sen vid fyra åkte vi till Raffes föreldrar ocg hela släckten var där vi började men att äta julbord sen spelade vi Twister as kul!!!Jag Leo Meja Philp Andre Anjelica Anette och mamma spelade!Sen vi åtta åkte vi hem jag åkte till Leo Philp Meja Anette och Tomas och kollade på Harry Potter och Mr.Bean på semester as bra :))

   Rekommenderas



   Rekommenderas också:P

Av Nellie - 27 december 2010 16:55

Hej, idag var jag med Fanny hon skuulle sova här men hon blev sjuk:((Jaja, men sånt hender nu sitter jag här och har tråkit sen ska jag kanske kolla på solsidan filmen som jag fick i julklapp.Vi skulle ha åkt till Farmor och gratta henne men mamma bilev sjuk:((När vi hade lämnat Fanny  så åkte vi till Raffe och kollade hur han bodde  

  

Hatar hatar hatar bilden men jag bjuder

 

Av Nellie - 26 december 2010 20:55

Namn?Nellie Alexandra Holm

 Födesedag:2000 20 Juli

Hår ferg?Blondbrun

Ögon Ferg?Blå

Kär?dedu

Har förhållande?Nej

Lars Winnerbäck eller Tokio Hotel?Lars Winnerbäck såklart;))

Bästaste spel?Monopol

Favorit pogram?vet inte

Vad gör du just nu?Lyssnar på musik

Favorit plagg?Tagts och huvtröja

Familj?Mamma två hundar Majken och Anita två katter Fritz och bamse en häst Filur och fyra hönor Merta Gunnel Agda och Rut

Godis eller kakor?Godis

När vaknade du idag? 09.26

Favorit mönster?Prikit och Peacemärkit

Intressen?Kompisar dator fotografera tv wii fest prisenter

Vem messade dig sist?Fanny

Vem messade du till sist?Fanny

Vem ringde till dig sist?Fanny

Vem ringde du till sist??Mamma tror jag

Favorit djur?Hund Häst

Favorit Tidning?Julia

Bästaste låten just nu?Jay Smith Dreaming People

Sämstaste låten just nu?vet inte

 Vad ser du ifram imot just nu?Ny år

Är du glad?Japp jag är glad

Var du glad igår?ja jag tror det

Favorit Kändis?Rihanna och Beyonce Daniel Adams Sean Banan Justin Bieber

vilken Kändis gillar du inte? venne

Favorit Band?Toplader

Favorit Godis?Sött godis

Favorit mat?Pitzza

Mat du inte gillar?Paj

Favorit Film?Upp haha

  

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<<
December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards