Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under april 2011

Av Nellie - 30 april 2011 13:23

Hej!♥ 


Idag var jag i nya stallet, jag mamma och hundarna cyklade dit men inte hundarna förstås;)så gick vi runt hela hagen den är GIGANTISK!!!!!! sen åkte jag hem för jag hade inget att göra! men mamma och hundarna var kvar:) sen när jag kom hem så dushade jag, målde naglarna osv! när mamma kom hem så åt vi bacon och äggröra(Y) och nu sitter jag här och bloggar!

ikväll ska jag, mamma och hunadrna till maria och fria sista April!!

  Kläder:

Tröja H&M

Linne thuns

Byxor H&M

Hej då ha ett bra SISTA APRIL!!!!!♥☻☺

Av Nellie - 29 april 2011 20:08

 

Fanny!! du är min bästa vän!!!<333♥!!

Av Nellie - 29 april 2011 19:46

Hejj!♥ nu är det Fredag, Skolan  så hade vi slöjd, sen gick vi till kvarnbacken jag körde FOTBOLL hela tiden!!!!!!!!<333♥♥ sen hade vi Faxuellt och sist så hade vi Eva

vi jobbade med Huset och kollade på Ebba&Didrik!! sen var jag med Fanny!!<3

vi hoppade studsmatta! hela tiden!!  Nu sitter jag och kollar Äntligen Fredag! med Sean Banan!! haha, sen blir det så ska det låta!

och i morrn är det sista April!

jag ska vara i råknö med mamma och hundarna!

 

Av Nellie - 28 april 2011 20:14

Hejj!! skolan som vanligt vi hade matte (TRÅKIGT), rast, Bild jätte kul jag skulle ha en blid på den som jag gjorde men glömde bort det!!! sen lunch Chili con carne (Bönor Blä) sen fort satte vi med bilden!, Elsie vi jobbade med ön!

sista timmen hade vi englska vi jobbade men scrapbook! jag jobbar med Rihanna!

sen åkte jag hem och mormor & morfar är här! sen åkt jag ocg red, då var morfar med! Då hoppade vi jag hade Buster han var JÄTTE DUKTIG!!!!!♥♥♥♥♥!!!!!!!!!

ja sen ringde fanny och vi pratade vi lite!!!

och nu sitter jag här och kollar lite på ''Herr och fru'' med mormor!

  dålig bild men ska ta med kameran någon gång och knäppa lite kort!

Av Nellie - 27 april 2011 18:10

1.Mina bästavänner

2.Mina största intressen

3.På min skoltid

4.Favorit artist

5.Varför jag bloggar

6.Min vardag

7.Mitt bästa minne

8.Vart jag hellst skulle vara just nu

9.En av mina semestrar

10.Min familj

Av Nellie - 27 april 2011 17:19

....... som sagt HEJ! idag var jag i skolan (som vanligt) ! sen slutade vi tio över ett!

då när jag hade kommit hem så gick jag och mamma upp till stallet och städade där för att vi ska ju flytta Filur i helgen!!=)♥ sen gick jag och mamma hem då gick jag och vilade lite, och kollade på tv, sen har jag inte gjort nått mer men snart så blir det mat:) Hej då

 

Bild i repris på min  lilla Smulan♥


:-D

Av Nellie - 26 april 2011 19:22

Hejj! idag var jag till skolan (:/) inte kul i dag:((

Förstadagen efter påsklovet, två bråk! NOT FUN!!!!!!!!!!!!!!!!

Förstdagen till halv tre NOT FUN igen! sen åkte jag ju och dansade som vanligt!

sen när jag hade kommit hem så gick jag ut med hundarna då när jag var på väg hem så mötte jag Sofie och Linus och dom var på väg hem till oss!

och var här en stund! och så fick jag pasta och tonfiskgryta det var inte gott!!

Hej då   Bild i repris

Av Nellie - 25 april 2011 20:14

Hej idag v när jag hade kommit hem från mormor och morfar så va jag med Fanny vi har gjord rätt mkt!hon var kvar till halv åtta ungefär!!
ni sitter jag och kollar på körslaget, och bloggar;)

  Bild i repris!

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards