Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under augusti 2011

Av Nellie - 31 augusti 2011 20:58

Hej i dag i skolan så gick jag till musikskolan nu har jag fått tid på gitarr(!!)

Jag anmälde mig till musikskolan på gitarr September 2009  men jag ska börja på onsdag kl 8.20 så det ska bli kul :DD!!


Och sen hade vi svenska, matte osv.


Sen var jag med Hanna vi kollade på ''Fullt hus igen'' Det är sjukt bra::D


Sen åkte jag hem sen åkte jag till gullans och åt en kibab,


Efter det så gjorde jag inte så mkt...


Och ska gå och lägga mig snart:)

  Aja hej då//N♥

Av Nellie - 30 augusti 2011 17:44

Hej idag i skolan så hade vi Matta tråkigaste av ALLT+ att jag ligger typ sist......

Inte en av dom bästa kan man säga.... Aja sen hade vi so, no, sv osv...





Sen när jag kom hem så var jag med Fanny<3

Vi gjorde inte så mkt,

Men nu så har hon åkte hem, så jag sitter här och inte gör någon ting

Aja hej då

  Min sötis<3

//N<3

Av Nellie - 29 augusti 2011 17:17

......Hej , har ingen blogglust, skolan har börjar och har mkt att göra, flytta, och greja hela tiden, vara uppe i stallet, kompisar och så. Men ska börja att blogga mera nu, men vi får vänja er med att jag inte bloggar så mkt...! Aja i dag så har jag varit i skolan som vanligt, och sen var jag med Fanny :D♥ Vi hade kul :D♥ Sen ska jag upp till stallet och kolla till min sötnos :D♥♥♥!!!

Nyfiken
Inte dum
Super söööt
Snäll
Enligt mig så är han BÄST!!♥

               Hare! //N♥

Av Nellie - 16 augusti 2011 20:07

.....Att jag inte har bloggat har inte haft lust eller tid.

imorrn börjar skolan så jag tänkte  att jag skulle bäretta att jag är HÄSTÄGARE!!!!!<333 till världens bästa häst, En haflinger som hater Nisse, Nisse äe en riktig sötnos<3


Under sommarlovet: (inte i ordning)


*Fyllt 11
*Varit på parken zoo
*Tappat min nya mobil i vattnet, men hittade den sen, men den funkade inte:(
*Köpt en systemkamera
*varit på brkinge badet
*batat på vendelbadaet
*varit i stugan
*varit på ridläger
*Blivit häst ägare
*paddlat kanot

*Ridit
*Varit med kompisar
*Hoppat studsmatta
*Varit till göteborg och gått på ullared och lisebreg
*Varit till gotland
*Åkt båt
*Varit på rörholmsdagen i söderfors
*OSV.


Iaf i morrn börjar skolan och jag är grymt taggan, man jag kommer att sakna sommarlovet...

  aja i nått inälgg så kommer det ''Sommar bilder'' men nu tkr jag att ni är dåliga att kommentera, så kommentera, kommertera, kommentera!


Hej  då //N  

Av Nellie - 7 augusti 2011 18:58

Hej kommer inet kunna blogga på fem dagar, för jag åker till gotland

så det kommer inga inlägg

men det kommer komma mkt bilder när jag kommer:))))!!<3

hare bäst

 

Av Nellie - 7 augusti 2011 12:08

Hej har inte bloggat på lägne eller jo igår en litet ilnägg jag har ju en faktur i handleden, man nu kan jag skriva med den(!)

Igår:

Var med anna och fanny vi gjorde hemma gjord pizza den blev jätte god och så kollade vi på  film   Wild hogs;))

sen var jag ensam hemma på kvällen  då kollade jag på en film och drak cola 

Idag:

vaknade 11 då satt jag vid  dator och sen åt jag frukors, och nu istgter jag här igen(A) 



I natt lär jag gå upp klockan 4!!

båten går från nynesham kl halv 8 till gotland !!(A)=))

                                                  GOTLAN FÖRA ÅRET!!!!!<3

Av Nellie - 6 augusti 2011 13:14

Hej färlåt att jag inte har bloggat har inte haft lust.......

men kommer inte kunna blogga på ett tag har fått en faktur i handleden så jag går med gips.....=( och på höger så klart så jag har inte så  lätt för att skriva och så....=(

Av Nellie - 6 augusti 2011 13:14

Hej färlåt att jag inte har bloggat har inte haft lust.......

men kommer inte kunna blogga på ett tag har fått en faktur i handleden så jag går med gips.....=( och på höger så klart så jag har inte så  lätt för att skriva och så....=(

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards