Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under juli 2011

Av Nellie - 30 juli 2011 22:36

hej i dag ahr jag inet gjort så mkt, kört lite agillty med hundarna=D och sen inte gjort nått mer, sen runt fem tiden så grillade vi kött och hamburgare =D Gott!

och så satt vi ute lite=D aja hej då

  

kram/


Av Nellie - 29 juli 2011 21:19

hej i dag så var jag med fanny på örbyhus badet ett tag sen åkte vi hen till henne då åt vi sen gjorde vi inte så mkt mer eller jo speldae Malin  Baryard spelet, sen åkte vi hem till anna få hoppade vi lite studsmatta sen åkte jag hem, då åt jag korv, och nu sitter jag här och kollar i balnd på tv och i bland på datorn♥

Och så fick jag reda  på att  nisse kommer hem om ungfär två och en halv vecka(!♥)

      Kram/N

Av Nellie - 28 juli 2011 19:39

hej lite halv seg dag i dag har inte gjort så mkt elller jo varit till söderfors och grattat mormor som fyller år i dag =D

sen har jag inte gjort så mkt

  haha snyggingen min♥ kram/N

Av Nellie - 27 juli 2011 22:07

hej idag var jag till satan med anna vi var bara n på ikea  :/ aja sen när jag kom hem så tog jag det bara lite lungt;) sen åkte vi och bada vid slottet hur skönt som helst=D  fast när jag skulle hoppa i så kom jag åt en sten så det börja skvida:/ och majken och anite var med och båda två badade, anita brukar inte villa bada men i dag så bade hon mkt=D(y)  sen damsög jag och nu sitter jag här och facebookar lite ;)

    haha, kram♥=D

Av Nellie - 27 juli 2011 11:04

Hej i dag så ska jag till stan med anna♥! ska shoppa lite :)

det var bara det jag ville säga☻

    aja kram♥

Av Nellie - 26 juli 2011 23:25

God natt!

Av Nellie - 26 juli 2011 21:34

Hej jag sa kanske att jag skulle rida Nisse hästen som jag ska bil fodervärd till, och han var helt Underbar!!!!♥ det gick hur bra som helst♥ längtar, längtar, längtar, längtar till nästa gång!!!♥♥♥♥♥

        

vad du är söt nisse♥

Av Nellie - 26 juli 2011 17:07

                             

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards