Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under oktober 2011

Av Nellie - 29 oktober 2011 18:13

Hej idag var jag med Fanny:)

vi gjorde inte så mkt .


Hon åkte hem kanske åkte hem ca en timme sen eller en halv timme sedan

 

Och nu sitter jag bäredd och ska åkte till anna och sova  över hos henne

aja hej då

  

Gotland 2010

hej då //N

Av Nellie - 28 oktober 2011 20:04

Tjatja, 

Nu är det höstlov :-D

I dag i skolan hade vi idrott, och vi kollat på en film som hatte ''Hoppet'' det var jätte bra :-D

och så hade vi so, och matte:/

Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt

halv tre så åkta vi till thuns jag handlade ett par lovikavanter, nagellack och en chocklad :-)

aja nu sitter jag och kollar på idol hej då :)

  

//N

Av Nellie - 26 oktober 2011 20:00

Nu har bonde söker fru börjat

Av Nellie - 26 oktober 2011 19:58

Snart bonde söker fur <3!

Av Nellie - 26 oktober 2011 19:44

Hej, jag vet att jag är en usel bloggare .....

har inte lust att blogga och så är det inte kul om ni inte kommenterar ...

Aja har haft tjejkväll, ridigt, kompisar !


i skolan i dag var det lungt,

efter skolan var jag med Hanna vi hade skojja XD

sen jag kom hem pluggade jag lite

aja hej då

  

Min busfin så är nyklippt och gravid :s


Föresten har jag bärettat vi har en ny hund milou :)

hen är en powder puff har sen ut som majken fast större ;).

Han är två år.

Och det blir eventuelt hundvalpar till jul :)

hej då//N

Av Nellie - 21 oktober 2011 21:10

Tjatja!

har nt bloggat på längen har inte haft ork eller jo med det har bara inte blivit av :)
aja i dag i skolan så hade vi idrott, sv,ma,ea och ea.

Efter skolan så åkte jag ehm och var med Fanny och Anna :)
Vi had skoj. Kungkung :DD!!!!!!!

Vi lagade mat och så

Det är bara tagga tills i morrn, när mamma kommer hem så ska vi rida och sen på kvällen kommer det hit några kompisar hit och vi ska vi ha en lite tjejkväll :))(Y)


Men nog med det  bloggar mera i morrn :))))

kollar på idol nu men det är typ slut nu

Ajja hej då :))
  Inte världens normalaste blid menmen

//N


Av Nellie - 18 oktober 2011 17:33

Tja tja:)!

i dag  i skolan så var det lite sådär halv jobbit

Vi gick till halv tre-.-

när jag kom hem så åkte jag till stallet och mockade efter det så åkte vi till ica

När vi kom hem så kollade jag på tv efter det så gick jag upp på mitt rum och satt vid datorn

nyss år jag och nu sitter jag här igen

  hej då //N

Av Nellie - 17 oktober 2011 20:01

Heej :))


idag i skolan så hade vi media, kollade på film,elevensval, och nått som jag inte kommer inte ihåg vad det heter :s

Sen åkte jag hem opch kollade lite på tv.

efter det klocken halv fyra så åkte jag till tirk och var där va pratade om julshowen

 och bakade, kollade på en voltige film :))
åkte hem sju :))

  //N

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards