Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under februari 2011

Av Nellie - 28 februari 2011 18:51

Pallar inte blogga men gör det iallafall, idag i skolan så vill jag helst inte prata om det för att det var så himla hemskt vi hade vikarie och det var inte tyst en sikund, de var jätte jobbit, sen var jag med Hanna vi kollade på film men jag kommer inte ihåg vad den hette! nu sitter jag här och lyssnar på bästaste Rihanna haha,

  

haha jätte gammal bil jag  skulle på fest, jaja hej då

:)

Av Nellie - 27 februari 2011 16:03

Hej, sanna åkte nyss hem, vi hade det jätte kul! vi pratade kollade lite på melodifestivalen, jag fick spela på hennes iphod! och i morse kollade vi på Kenny starfighter! den var as bra!!! och så har vi tuggatuggummi hela tiden! soch i går var vi ute med hundarna på el lång promenad! och fotade!

  

jaja hej då

Av Nellie - 26 februari 2011 11:04

  

gammla bilen

     

nya bilen

  

Av Nellie - 26 februari 2011 10:56

Hej!

Idag ska sanna sova här, jag och raffe ska till mormor och morfar och då ska vi hämta sanna!nu har majken tokspel!! hon springer runt rnut och jagar sin svans!!! hon ser jätte rolig ut , sen vet jag inte vad sanna och jag ska göra här men men! hejdå

   min lilla älskling!

   men hon är min största älskling♥♥♥

Av Nellie - 26 februari 2011 10:49

Grattis Fanny!!! Hoppas att du har en toppen dag!! Du vat ju att jag hoppas att du får en kamera!!! Jag skulle bli jätte glad för din skull!!!

  

  

HEJ DÅ

Av Nellie - 25 februari 2011 22:10

...Men absulut inte i ordning

  

  

  

  

  

  

  

  

  

hej då

Av Nellie - 25 februari 2011 22:03

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!♥

Nu har vi äntligen köpt en ny bil en ford focus kombi, den är jätte snygg och jätte bra!!! den är metallic svart!!♥

  

  

  

  

HAHA, hade det kull vi webcamen!! Hej då:)

Av Nellie - 25 februari 2011 21:57

Hej kom nyss hem,

Jag, mamma och hennes jobbar kompisar har varit på resturang, jag och mamma delade på en pizza den va jätta god, sen var vi Bring down the beat det var jätte bra det är en konsert ungefär, dom sjunger jätte bra!! Nu är jag inne på msn och chattar med min kusin hej då

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards