Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under maj 2011

Av Nellie - 31 maj 2011 19:16

Tjaba Tjena Halloj!:)) Idag i skolan så gick vi till badet men inte hela dagen:SS

sen efter skolan var jag kvar med månge tjejer till:))

det var JÄTTE kul:) jag åkte hem halv sex=) det har varit fint väder i dag med blåsigt!

jaja nu sitter jag här och lyssnar på musik:))

Tängk det är bara fyra dagar kvar till skolavslutingen för på torsdag och fredag är vi lediga ochh på lördag söndag är det helg och sen på måndag är vi och lediga  och sen går vi bara tisdag , onsdag och torsdag då på kvällen är det skolavslutning=))

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooooooooooooooooooooo

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

  HeJ då

 

Av Nellie - 30 maj 2011 18:38

Hej, nu blir det ett snappt ilägg ska till anna snart iar  idag har jag varit på badet det var kul men när man kom upp ur vattnet så var det kallt!:S

hej då kanske bloggar mera sen

  hihi

Av Nellie - 30 maj 2011 18:38

Hej, nu blir det ett snappt ilägg ska till anna snart iar  idag har jag varit på badet det var kul men när man kom upp ur vattnet så var det kallt!:S

hej då kanske bloggar mera sen

  hihi

Av Nellie - 29 maj 2011 18:53

HHHHHHHHHHHEEEEEEJJJEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJ!"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥

Det var längesen! Har inte haft tid, först i går så var det örbyhusdagen det var en helt grymmmm dag! Först åkte jag hem till anna kl tio, sen var jag där kanske i en kvart då gick vi ner till icaplan för där var det ÖRBTHUSDAGEN!!!!!!!

Då i början så åkte jag, olivia, fanny, frida en karusell anna ville inte åka,

så gick vi lite på marknaden!!!! och det allla hade väntat på var ju att ULRIK MUNTHER KOM!!! han sjöng nåra låter tex  boys dont cry, life osv!!!!!!!!!!!

sen var det småtalangerna dom var jätte duktiga:)!

sen åkte jag hem och packade till hajken!

när vi kolm till stallet så fick vi våra hästar jag fick Zigge,  han var jätteduktig♥

efter en bit så stannade vi och åt bluuar ocg drak festis!   sen red vi igen Zigga hoppade till, fast det var ingen ting där:S

vi kom hem runt åtta, då satt vi upp tälten jag delade tält med Jennifer och Sofie!

 i början så gick det inte så bra när vi satt upp tälten!

men sen fick vi hjälp;)

kl halv tio så grillade vi korv! gott:))

sen bara prata vi och prata och prata och prata och åt godis!!!!

vi somnade vi tolv kanske!;)

fast kl fyra så vakande jag av att det rengnade då vakande Sofie och Jennifer med!

sen så somnade vi igen!

idag:

vakande kl sju  packade vi väskorna, packade in tälten, gjorde ordning hästarna  sen åkte en tjej hem med våran packning, då red vi till baka:)

sen när vi kom till stallen så  fiksade vi hästarna sen lädde vi ut dom i hagen!

då gick alla in i cafeterian och åt frukost jag åt youghurt, festis och en mack! efter frukosten så åkte jag hem då så bytte jag om i cafetreian så åkte vi direkt

till kyrkan i tierp där var det komfationg på g!

Det var Clara och philip som komfemerade sig och felera=).

sen var det lite mat och fika i råknö (hos clara) det var en jätte god paj:))

sen åkte jag och mamma hem då så gjorde jag inte så mkt!

och kl halv åtta så åkte jag och mamma upp till stallet och pyslade om filur och nu sitter jag här och ska hoppa in i dushen

  kommer mera bilder i morrn

Av Nellie - 28 maj 2011 09:03

Hej hej  bloggade inte i går hade inte tiiiid! först i skolan så hade vi träslöjd, pyssade, faxuellt, lunch, raster och eva det  var sista gången med eva:((((((

sen när jag kom hem så var jag med FANNY!!!!:) vi ficksade oss hela tiden till en disco! det började kl åtta och slutade nio fast det skulle sluta halv tio!!

och det var inget kul disco:(!

  Mitt öga i svarttvitt

Av Nellie - 25 maj 2011 19:15

Hejhej! i skolan i dag så gjorde vi inte så mkt!

efter skolan så åkte jag och mamma till glasblåseriet!

och till gränby där köpte jag

  1. Kjol vit och rosa
  2. linne grått
  3. block
  4. klister märke silvriga
  5. en klocka ROSA!!!!

Sen äfter gränby så ringde frida mig så då kom hon hit

vi gjorde inte så mkt

  Hej då





Av Nellie - 24 maj 2011 15:53

Heej!! idag iskolan så hade vi bibilotek, film, tystläsning,

och i kväll ska våran klass he en FEST!!

just nu är anna här=) 

  Bjuder

Av Nellie - 23 maj 2011 20:15

                                               TJA
,

idag har jag inte gjort nån ting! haft borring!!!   

Hade ingen kompis!:(

Blogglusten är inte på topp!

  Förlåt

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards