Nellie Holm- En Tjej I Häst Världen

Alla inlägg under september 2011

Av Nellie - 30 september 2011 20:29

Hej har fullt upp

imorgon smäller det ni får kanske veta vad som hender ;)

DET ÄR HEMLIGT;))

Bara så ni VET!!!!!!!!!!!!!

Idag har vi haft full rulle heladagen det har fixat tills imorrn

Och så har jag ridigt Nisse-du-är-UNDERBAR!!♥

♥♥♥♥♥♥

Och så åt jag på Gullands

och nu är jag helt slut

  Hej då //NEllie

Av Nellie - 29 september 2011 20:10

Hej vet ni NU ÄR DET HELG!!!!!!!!

Vi är lediga imorrn !!  

ji hade musik, no ma,faxuellt -.-

sen när jag ko hem så gjorde jag inte så mkt  

sen åt vi, efter det då åkte jag till ridningen.

Hade Frej seg som vanligt -.-

men det gick ändå rätt så bra :)

nyss dushade jag

och nu kollar jag på idol

     Tack,bra,hörs,hej

Av Nellie - 26 september 2011 18:33

Hej, har inte tid att blogga eller ork, har annat för mig tex kompisar skolan stallet läxor.

idag var jag uppe och red, har bockade:s

sen när jag  kom hemm från stallet så åt jag lite mat

aja hej då:)

 

Av Nellie - 14 september 2011 18:23

Hej  i dag så  hbade vi ma,sv,so,so och bad:)
sen efter skolan så var jag med hanna:)
va spelade väggen;)

och nyss så åt jag mat;))

aja hej då

  Min sötinööt:)♥

Av Nellie - 12 september 2011 16:43

hej har inte bloggat på länge orkade inte;)

 aja idag så har jag inte gjort så mkt :/

mest haft tråkigt:/ ska snart äte :9

Hej då//N

   ´

gammal bild


Av Nellie - 8 september 2011 20:37

Hej  i skolan gjorde vi lite allt möjligt,sen när jag kom hem så satt jag vid datan sen åkte jag till ridningen, och det var hoppning, jag fick buster!!:-D

Det gick jätte bra:-)

aja när jag kom hem så dushade jag sen åt jag och nu sitter jag här och kollar lite på robinson:-)

Hej då//N

  

gammal bild

Av Nellie - 7 september 2011 14:32

                  Vet inte vad jag skulle göra om jag inte hade dig,♥Men när du kom, så tog du upp alla kärlek till mitt hjärta♥

Av Nellie - 7 september 2011 14:06

Selen Gomez & The Scene- Love You Like a Love Song


 Daniel Adams-Ray- Lilla Lady (ORIGINAL)+Lyrics


Rihanna-California King Bed


Maroon 5 ft Christina Aguilera- Moves Like Jagger

Presentation


Hej, nu har du kommit till en hästgalen tjej :)
Som älskar hästar och allt som har med hästar att göra.
Och så gillar jag att fota och vara med kompisar :)
Hej då och jag hoppas att du kommer att fortsätta läsa min blogg :)

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Omröstning

Dagens.....
 Bild
 Outfit
 Blogg

Tidigare år

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards